Tutor.blog

Tutor.Blog je online priručnik na hrvatskom jeziku, za lakše snalaženje u HTML i CSS kodu. Ovdje možete naučiti kako učiniti svoj blog vizualno privlačnim, ali i osnove dizajniranja web stranica koje ne moraju biti nužno vezane uz blog.

Ovaj blog nije povezan sa uredništvom Blog.hr-a, te ne pruža podršku za tehničke probleme.

Besplatni predlošci za blog

JavaScript iliti kako dosađivati svojim posjetiocima

Rijetko se koristim JavaScript-om pa zato o njemu ne znam gotovo ništa. Ne znam kako napraviti "da ti dođe prozorčić i napiše dobro došli na moj blog", već to moram, kao i vi, kopirati s neke druge stranice. Pa da vidimo kako se to napravi "da ti dođe prozorčić i napiše dobro došli na moj blog".

Upisala sam par riječi u Google (ako ne znate kako se njime koristiti, pročitajte post o tome) i naišla na stranicu Codetoad.com gdje sam kopirala slijedeći kod (i malo ga adaptirala)


<body onLoad="javascript:alert('Dobro došli na moj blog!')">

Pronađite u kodu redak gdje piše <body> i zamijenite ga gore navedenim. Ako želite više takvih alertova zaredom, zamijenite ga ovime:


<body onLoad="javascript:alert('Dobro došli na moj blog!');alert('Nadam se da ćete uživati!');">

Ako želite da vam neki tekst scrolla u status-bar-u (ona trakica na dnu) kopirajte kod sa ove stranice: JavaScriptKit.


Ako želite neke druge efekte na stranici, potražite ih na nekoj od slijedećih stranica:


28.04.2006. u 21:37

Blog je neaktivan i nije ga moguće komentirati. Obrazloženje

Nela Dunato Art & Design

Još niste uspjeli naći baš ono što vam treba? Pretražite cijeli Tutor.Blog:

Google

Sadržaj ovog bloga je autorski rad. © 2005-2007 Nela Dunato
Login
Google